Veebipoe blackbela.ee (edaspidi Veebipood) omanik on mittetulundusühing LANK (registrikood 80194484), asukohaga Harju maakond, Kuusalu vald, Virve küla, Tabani, 74814.
Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo
Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.
Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kõik veebipoes müüdavate kaupade hinnad on eurodes.
Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.
Tellimuse vormistamine
Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud teenused ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside:
- Eesti pangamaksed: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Citadele, Pocopay
NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.
Teenuse osutamise asukoht (Tallinna või Loksa salong) lepitakse kliendiga tätoveerimisaja broneerimisel kokku.
Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.
Taganemisõigus
Taganemisõigus ei kohaldu, sest tegemist on sellise asja üleandmisega, mis on valmistatud, arvestades lepingupooleks oleva tarbija isiklikke vajadusi ja sellise asja üleandmisega, mis on valmistatud tarbija esitatud tingimuste kohaselt ning teenuse osutamisega või muu kestva soorituse tegemisega, kui ettevõtja lepingust tulenevad kohustused on täielikult täidetud ning kui tarbija maksab ettevõtjale tasu, üksnes kui teenuse osutamine või muu soorituse tegemine on alanud tarbija sõnaselgel eelneval nõusolekul ning kinnitusel, et ta on teadlik oma taganemisõiguse kaotamisest ettevõtja poolt lepingu täieliku täitmise korral.
Samuti ei kohaldu taganemisõigus, kui ostjaks on juriidiline isik.
Pretensiooni esitamise õigus
Veebipood vastutab ostjale müüdud teenuse lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba teenuse osutamise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates teenuse osutamisest ostjale. Sellest 1 aasta jooksul alates teenuse osutamisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba teenuse osutamise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.
Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile blackbelatattoo@gmail.com või helistada telefonil: +372 58373655.
Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast teenuse osutamist ostjale.
Kui Veebipoest ostetud teenusel on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega teenuse. Kui teenust ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
Otseturustus ja isikuandmete töötlemine
Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.
Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.
Vaidluste lahendamine
Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile blackbelatattoo@gmail.com või helistada telefonil: +372 58373655.
Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.